Szukano: badania marketingowe - znaleziono 6 stron
Kategorie: Agencje reklamowe, Badania marketingowe, Badania rynku, Badania rynku, Badania rynku i opinii, Doradztwo biznesowe, Marketing,
|
Nasza firma powstała by wspierać działania marketingowe naszych Klientów. Organizujemy eventy, degustacje oraz zajmujemy się dystrybucją materiałów reklamowych i informacyjnych (d2d). Prowadzimy badania marketingowe w oparciu o założenia przedstawione przez Klienta. Nasi pracownicy stanowią zgrany zespół młodych, pogodnych i solidnych ludzi.
szczegóły
|
Agencja PR Warszawa, mazowieckie - GlobalBrand Institute - budowanie profesjonalnej komunikacji marketingowej firmy w zakresie: Reklama ATL i BTL, Public Relations - usługi PR, Branding, doradztwo marketingowe, marketing internetowy (tworzenie i projektowanie stron internetowych), badania marketingowe, akcje promocyjne, imprezy firmowe i eventy organizacja. Promocja - przygotowanie materiałów promocyjnych. Szkolenia - zarządzanie zasobami ludzkimi, rozwój kompetencji osobistych. Komunikacja wewnętrzna, identyfikacja wizualna, programy lojalnościowe, cross-selling, promocja sprzedaży, naming czyli projektowanie nazw - agencja reklamowa zaprasza.
szczegóły
|
Pierwszy polski serwis internetowy dla branży marketingowej, reklamowej i public relations, który łączy w sobie katalog firm, katalog realizacji oraz innowacyjną platformę zleceń. Serwis jest nie tylko wyspecjalizowanym, bogatym w możliwości katalogiem firm z branży.
szczegóły
|
Wykonujemy badania społeczne i marketingowe, badania mystery shopping, satysfakcji i lojalności klienta, satysfakcji pracowników i wiele innych. Zapewniamy solidność i terminowość, dopasowujemy się do potrzeb klienta.
szczegóły
|
Zajmujemy się prowadzeniem badań rynkowych oraz marketingowych. Celem naszych działań jest dostarczenie rzetelnych informacji, które pomogą Państwu dokonać wyborów strategicznych.
szczegóły
|
ConQuest Consulting to profesjonalna firma konsultingowa działająca na rynku od 1998. Nasze specjalności to doradztwo strategiczne (w szczególności analiza rynku i konkurencji) i badania marketingowe (np. badanie satysfakcji klientów).
szczegóły
|
|